Kim jest Andziaks?

Andziaks to artystyczny pseudonim znanej youtuberki, Angeliki Zając, urodzonej w 1997 roku. To jedna z najbardziej rozpoznawanych, polskich celebrytek i influencerek, które w ostatnich latach cieszą się ogromnym zainteresowaniem publiczności. Jej kanał na YouTube regularnie obserwuje i żywo komentuje ponad 736 000 subskrybentów, a konto na Instagramie followuje prawie 630 000 osób! Jak na wyjątkowo młodą osobę szybko zdobywającą popularność dzięki sieci, influencerka cieszy się dużym uznaniem, a jej widzami są przede wszystkim kobiety.

Andziaks – o czym nagrywa, co tworzy i za co kochają ją fani?

Angelika Zając, córka znanej, polskiej bizneswoman (właścicielki hotelu butikowego „SixtySix” w Warszawie), zaistniała w świadomości tysięcy rówieśników, ale i osób starszych dzięki pokazywaniu na YouTube obszernych relacji ze swojego prywatnego życia. Domeną jej działań jest skupianie się na wydarzeniach z życia rodziny, pokazywanie zdrowego trybu życia, egzotycznych podróży (Hawaje, Meksyk, USA) i przede wszystkim sytuowanie tego wszystkiego na tle luksusowego lifestyle’u, którego zazdroszczą jej tysiące ludzi. Jednocześnie sama Andziaks mimo otaczania się przepychem jest niesamowicie szczera i bezpośrednia w tym, co mówi i robi i za to właśnie publiczność ceni ją najbardziej.

Z upływem czasu na kanale celebrytki zaczęły się pojawiać różne filmiki nagrywane wspólne z partnerem (popularny youtuber Luka), będące szczerą i interesującą relacją z ich związku. Starania o dziecko, cały proces do momentu zajścia w ciążę, a później jej przebieg – to wszystko przyciągały przed ekran youtube’a tysiące followersów. Oczywiście jak większość celebrytów, również i Angelika Zając nie uniknęła ognia krytyki m.in. za to, że pokazuje w mediach również swoją córkę. Ona sama podkreśla, że była to jej indywidualna decyzja i wraz z partnerem postanowili pokazywać autentyczność swojego życia, bez wycinania z niego fragmentów dotyczących dzieci.

Sama Andziaks przyznaje, że w przeciwieństwie do innych youtuberów, nauczyła się monetyzować własne życie prywatne właśnie poprzez pokazywanie go w social mediach, a nie niepotrzebne ukrywanie.

Ważnym elementem kariery i sukcesu Angeliki Zając są również organizowane przez nią przeglądy zakupionych produktów oraz tzw. haule zakupowe. Widzowie mogą oglądać na jej kanale np. wizyty w drogich sklepach i robione w nich zakupy, podczas których wydaje tysiące złotych na rzeczy bardziej lub…mniej potrzebne. Wiele marek z racji na sposób prowadzenia przez nią swoich social mediów, chętnie proponuje jej współpracę recenzencką, a Andziaks produkty takich firm omawia, używa i później ocenia.