Metalowe meble do biura — jakie wybrać?

Metalowe meble biurowe to coraz powszechniejsze rozwiązanie dla biur i urzędów. Takie meble są estetyczne, wytrzymałe, lekkie, łatwe w regulacji i naprawie, a także bardzo higieniczne. Są świetnym wyborem do biur, recepcji czy gabinetów lekarskich — zarówno ze względu na swoją funkcjonalność, jak i profesjonalną, surową estetykę.

Jakie meble biurowe wybrać?

Gdy już masz zaplanowaną aranżację siedziby firmy i biura pojawia się pytanie, jakie meble biurowe warto wybrać. Wszystko zależy oczywiście od profilu twojego przedsiębiorstwa i od tego, ile osób zatrudniasz. Regały biurowe mogą być mniej przydatne w biurze nastawionym na obsługę klienta, ale są niezbędne, jeśli w pomieszczeniu będą przechowywane ważne dokumenty.

Jednymi z najbardziej podstawowych mebli biurowych są biurka i blaty z metalu. W ofercie sklepu profesmeb.pl znajdziecie wiele stołów lub blatów i z pewnością wybierzecie takie, które można dopasować do potrzeb danego pomieszczenia. Blaty z metalu łatwo jest wytrzeć, nie odkształcają się pod wpływem wilgoci. To znakomite rozwiązanie w wypadku np. placówek medycznych czy gastronomicznych, bo na metalu nie namnażają się bakterie.

Metalowe stoły robią bardzo dobre, profesjonalne wrażenie podczas konferencji i spotkań biznesowych. Warto też pamiętać, że wytrzymałe metalowe meble biurowe, jak metalowe stoły i blaty, można nawet rozstawić na zewnątrz — co może okazać się bardzo użyteczne w wypadku biur politycznych czy organizacji NGO. Często metalowe regały biurowe można wykorzystać do dystrybucji ulotek lub książek podczas spotkań w plenerze.

Szafy i regały biurowe zapewniają bezpieczeństwo.

Metalowe regały biurowe na co dzień stanowią doskonałe miejsce do przechowywania dokumentów, katalogów czy książek. Przydatne będą nie tylko w bibliotekach czy archiwach — każdy właściciel firmy ma obowiązek przechowywania dokumentacji, więc warto do tego wykorzystać regały i szafy biurowe od profesmeb.pl 

Warto też pamiętać o innych metalowych szafach do biura: w bankach czy biurach obsługi klienta przydadzą się metalowe szafy biurowe, czy nawet sejfy wykonane z wytrzymałych materiałów, zapewniające spokój umysłu. Obecność sejfu w biurze może wynikać z wymogów prawnych, ale wielu właścicieli firm często kupuje zamykane szafy biurowe także, by zabezpieczyć szczególnie istotne aktywa: dokumentację produktów czy inne tajemnice handlowe. Podobnie w biurach, które potrzebują dodatkowych zabezpieczeń, niezbędne będą metalowe szafy i szafki na broń.

W wielu biurach jednak znacznie bardziej użyteczne będą mniejsze meble jak regały biurowe i szafki. Często zdarza się, że dress code korporacji narzuca na pracownice biurowe wysokie obcasy — ale przez większość czasu pracy bardziej komfortowa dla nich jest praca w baletkach. Dlatego metalowe szafki na buty to także użyteczne meble biurowe.

Metalowe szafki na ubrania i buty można wprawdzie rozstawić w biurze (zwłaszcza jeśli wymaga ono specyficznego dress code’u), znacznie bardziej przydatne będą one w szatni. Warto jednak wziąć pod uwagę metalowe wieszaki, a w niektórych biurach obsługi klienta do poczekalni mogą przydać się ławki i krzesła z metalu. 

Metalowe regały, półki i podpórki są użyteczne w każdym pomieszczeniu. Twoi pracownicy biurowi mogą je wykorzystać w celach przechowywania książek, dokumentów i przedmiotów osobistych. W wielu biurach np. uniwersyteckich możesz wykorzystać półki do demonstrowania okazów badawczych — albo pucharów i nagród. 

Warto też pamiętać, że metalowe meble są bardzo wszechstronne. Co więcej, mogą być uzupełnione o akcesoria takie jak półki, szuflady czy kołki do montażu, które pozwolą na lepsze dopasowanie ich do indywidualnych potrzeb.